SecuDoc in 2019 en doorkijk naar 2020
Nog even flink tafelen aan het Kerstdiner en voordat u het weet is het 2020. Een nieuw jaar om meer van uw bestanden via SecuDoc te versturen. In het nieuwe jaar gaan we het versturen van bestanden nog makkelijker maken 😉. In het volgende blog kijkt u met ons terug naar de resultaten die we in 2019 hebben behaald en geven we een doorkijk naar de nieuwe functies die we op onze roadmap hebben staan voor 2020. Én laten we u weten wie dit alles mogelijk heeft gemaakt.
Eerste helft 2019
Het afgelopen jaar stond vooral in het teken van een goed werkend product voor u als gebruiker. We hebben afgelopen jaar talloze bugs opgelost en de interface een opfrisbeurt gegeven zodat bestanden versturen via SecuDoc nu sneller en foutlozer dan ooit tevoren gaat. Parallel aan dit proces hebben we steeds meer nieuwe functionaliteiten aan SecuDoc toegevoegd op basis van gebruikersvraag en in co-ontwikkeling met een aantal klanten. In april hebben we SecuDoc v1.6 live gezet - boordevol handige functionaliteiten zoals:
- Boemerang-functie: Een Overdracht met gekoppelde Droplink sturen zodat documenten eenvoudig heen en weer gestuurd kunnen worden, bijv. in te vullen documenten
- Sms-verificatie bij downloaden en inloggen
- Geldigheidsduur verlengen: De mogelijkheid om Overdrachten en Droplinks te verlengen om de ontvanger nog even in de gelegenheid te stellen de bestanden te downloaden
- Zoekfunctie: het is nu eenvoudig om Overdrachten terug te vinden.
Tweede helft 2019
Sinds de tweede helft van 2019 hebben wij een API toegevoegd aan SecuDoc. Hierdoor is SecuDoc te koppelen aan andere systemen die e-mails uitsturen, zoals een documentmanagement systeem of een facturatieprogramma.
Dit ging niet zonder slag of stoot. Hoewel er voor de gebruikers in eerste instantie niet veel verandering te zien was, moesten we de hele achterkant opnieuw opzetten en daarna de interface (zegmaar alle schermen die je ziet met alle knopjes en functies die erin zitten) opnieuw koppelen. Tientallen uren testwerk waren nodig om ervoor te zorgen dat alles volgens specificaties zou werken. En zelfs toen zaten er nog wat bugjes in; we hebben nog wat 'hotfixes' (een bugoplossing die niet kan wachten tot een volgende release) uitgerold.
Maar dat was allemaal niet voor niets; SecuDoc v2 staat als een huis en is weer helemaal klaar voor de toekomst!
The numbers
We mogen SecuDoc inmiddels best een succesverhaal noemen; met inmiddels ruim 2000 gebruikers, 50.000 ontvangers en meer dan 300 organisaties die SecuDoc gebruiken (waaronder een aantal grote) mogen we ergens best trots zijn.
Verder hebben we stappen gezet om onze klanten bewuster te maken van digitale veiligheid. Via o.a blogposts geven we u tips hoe u goed om kunt gaan met uw data en wat u het beste kunt doen bij datalekken. In een tijdperk waarin alles digitaal gaat is het goed om maatregelen te nemen zoals bijv. uw wachtwoord regelmatig te veranderen en niet voor verschillende accounts te gebruiken.
Op naar 2020
In 2020 gaan we onze SecuDoc App lanceren zodat u uw foto's en andere documenten eenvoudig en veilig vanuit uw telefoon kunt delen. Deze is eerst voor iOS beschikbaar en kort daarna voor Android. Een andere zeer gewilde functie die we in 2020 willen lanceren is Digitaal Onderteken (hier volgt nog een blog over). Met deze feature kunt u straks belangrijke contracten digitaal laten ondertekenen. U en de ondertekenaar(s) krijgen beiden een ondertekende kopie toegestuurd. We beloven dat het nóg makkelijker en sneller werkt dan de bekende marktleidende online signeerapplicaties van dit moment 😉.
Applaus voor uzelf
Maar we willen vooral even stilstaan bij wat u voor ons betekent. Ons product is alleen een succes dankzij u, en daarmee bedoelen we:
- Klanten
- Investeerders en ontwikkelpartners (waaronder klanten)
- Leveranciers
- Kennis-, sales- en techpartners
Kortom; dank voor het kiezen voor SecuDoc.
We willen u graag uitnodigen om met ons mee te denken of ons feedback te geven om SecuDoc nog beter te maken. Daarnaast willen we in 2020 nog meer stappen zetten om onze missie waar te maken door het internet nog veiliger te maken voor de gebruikers door meer kennis te delen over IT security met onze partners en gebruikers. Wilt u niks missen, volg ons op LinkedIn.
Bent u enthousiast over SecuDoc en wilt u ons helpen om heel zakelijk Nederland bestanden veilig te laten versturen? Draag een klant aan en ontvang een interessante en doorlopende korting op uw abonnement. Geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op door te mailen naar sales@secudoc.nl of bel naar 024 - 301 02 01.
Probeer SecuDoc 14 dagen gratis
Start nu met Veilig Mailen, veilig bestanden uitwisselen en/of Digitaal Ondertekenen. Vraag uw proefaccount nu aan, en stuur binnen 5 minuten uw eerste Veilige Mails, bestandsoverdrachten en Digitale Ondertekeningen uit.
Neem contact met ons op
Wij helpen u graag met alle vragen die u heeft over SecuDoc. U kunt ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.