Direct aan de slag?
 
Notarissen en notariaat

Veilig Mailen voor notarissen.

Als notaris werkt u regelmatig met privacygevoelige mails en documenten zoals samenlevingsovereenkomsten, testamenten en vastgoedtransacties. Het is essentieel om zorgvuldig met deze gegevens om te gaan. Met SecuDoc kunt u deze zaken veilig versturen en zelfs digitaal laten ondertekenen, zodat u altijd voldoet aan de hoogste beveiligingsnormen.

 
Veilig Mailen voor notarissen.
 

Zo werkt Veilig Mailen

  • Typ een mail in Outlook
    1. Typ een mail in Outlook

    Stuur gewoon een mail zoals u dat altijd al deed. Voeg één of meerdere ontvangers toe, schrijf uw e-mail en voeg indien nodig een bijlage toe tot 20GB.

  • Automatische AI-detectie
    2. Automatische AI-detectie

    Onze best-of-class AI Sid checkt real-time of uw e-mail gevoelige gegevens bevat en adviseert waar nodig om de e-mail te beveiligen.

  • Druk op Versturen
    3. Druk op Versturen

    Verstuur de e-mail zoals u gewend bent. Dat was alles!

 

AVG-proof Documenten Versturen vanuit uw Notariskantoor

Met SecuDoc kunt u veilig en AVG-proof bestanden versturen en ontvangen. U bent verzekerd dat uw belangrijke documenten uitsluitend bij de beoogde ontvanger terechtkomen, dankzij onze beveiligde Nederlandse servers. Als Software-as-a-Service (SaaS) is SecuDoc eenvoudig te implementeren in uw notariskantoor en direct te gebruiken. Ga naar secudoc.nl, log in op uw account, en verstuur gemakkelijk grote bestanden naar uw klanten—zonder dat zij een SecuDoc-account nodig hebben om deze te ontvangen.

 
AVG-proof Documenten Versturen vanuit uw Notariskantoor
 
 

Notariele documenten digitaal ondertekenen

Wilt u snel en eenvoudig documenten digitaal laten ondertekenen? Met SecuDoc kunt u belangrijke documenten en contracten veilig verzenden en laten ondertekenen. Bedien uw klanten professioneel door hen documenten beveiligd te versturen en ze deze eenvoudig digitaal te laten ondertekenen. Met SecuDoc houdt u bovendien de status van uw verzonden documenten nauwkeurig bij: u ziet of het document is ontvangen, gelezen en ondertekend. Als een klant nog geen actie heeft ondernomen, ontvangt hij of zij automatisch een herinnering vlak voordat de ondertekenmogelijkheid verloopt. De meest gebruikelijke geldigheidstermijnen zijn standaard opgenomen in SecuDoc, zodat u deze eenvoudig kunt afstemmen op de specifieke vereisten van uw documenten.

 
 Notariele documenten digitaal ondertekenen
 

Nog andere interessante features

  • V.a. Standard Authenticatie via sms-controle

    Maak inloggen en bestanden versturen nog veiliger met de module sms-controle.

     

  • V.a. Standard Bestanden heen en weer sturen

    Een bestand versturen en direct retour ontvangen doet u eenvoudig met de Boemerang-functie.

  • Digitale vingerafdruk per bestand

    SecuDoc slaat van ieder verwerkt bestand een digitale vingerafdruk op. Zo kunt u na afloop verifieren of het bestand ongewijzigd is gebleven.

  • V.a. Standard Bestanden ontvangen

    Stuur met Droplink een uploadlink naar uw relaties om veilig bestanden te ontvangen, ook als zij geen SecuDoc hebben.

SecuDoc in getallen

  • Organisaties
  • Unieke gebruikers
  • Verzonden overdrachten
  • Unieke ontvangers
 

Plan nu uw live-demo in

Wilt u zelf ervaren hoe SecuDoc uw organisatie kan helpen met AVG-proof Veilig Mailen en bestanden versturen? Tijdens een meeting van 45 minuten laten we u zien hoe eenvoudig en effectief ons platform is, volledig afgestemd op uw specifieke behoeften. Ontdek hoe u met SecuDoc de veiligheid, professionaliteit en efficiëntie van uw communicatie naar een hoger niveau tilt.

 
Plan nu uw live-demo in
 

Neem contact met ons op

Wij helpen u graag met alle vragen die u heeft over SecuDoc. U kunt ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.

  • Bel ons: 085-30 30 070

    op werkdagen 9:00 - 17:00

  • Stuur ons een e-mail
  • Volg ons op Social Media