Veilig bestanden versturen voor woningcorporaties
Als woningcorporatie werk je vaak met gevoelige gegevens van huurders, medewerkers, leveranciers en partners. Om de privacy te waarborgen en op een veilige en zorgvuldige manier om te gaan met deze gegevens moeten ook woningcorporaties meegaan met nieuwe technologische ontwikkelingen en actuele privacywetgeving. Met SecuDoc verstuur je bestanden op een veilige manier volgens de AVG.
Veilig documenten delen als woningcorporatie
SecuDoc is hét plaform om veilig bestanden te versturen en te ontvangen. Met SecuDoc weet je zeker dat je bestanden aangekomen zijn en of ze al geopend zijn dankzij onze audit trail. Alleen jij en de ontvanger kunnen bij deze bestanden. SecuDoc is een Software-as-a-Service (SaaS) oplossing waardoor het makkelijk te implementeren is binnen jouw woningcorporatie en direct te gebruiken is voor al je collega's. Om de veiligheid van jullie data en gegevens te beschermen werken we uitsluitend via Nederlandse servers.
Hoe kan je veilig bestanden versturen met SecuDoc?
Bestanden versturen in logo en huisstijl van woningcorporatie
Je kunt nu ook bestanden met het logo en de huisstijl van jouw woningcorporatie versturen. Hierdoor wordt het gelijk duidelijk voor huurders dat de bestanden uit betrouwbare bron komen en dat er professioneel wordt omgegaan met de persoonsgegevens. SecuDoc is eenvoudig te gebruiken en ook gebouwd met de gedachte dat het voor iedereen toegankelijk moet zijn. Hierdoor kan je SecuDoc binnen jouw gehele organisatie gebruiken en is het ook toegankelijk voor al jullie huurders, ongeacht leeftijd en opleidingsniveau. Speciaal voor andere nationaliteiten is er de optie om de bijbehorende communicatie in andere talen te verzenden. En dat allemaal snel en veilig! Zelf proberen? Maak een proefaccount aan!
Veilig omgaan met privacygevoelige data
Als woningcorporatie verwerk en verstuur je regelmatig privacygevoelige informatie aan huurders, collega's, afdelingen, overheden en ketenpartners. Al dan niet bewust verstuur en ontvang je waarschijnlijk huurovereenkomsten, kopieën van paspoorten en rijbewijzen en inkomenstoetsingen via onbeveiligde kanalen zoals per e-mail, WeTransfer of een onbeveiligd portaal. Welke beveiliginsmaatregelen treffen jullie als organisatie om datalekken te voorkomen en gevoelige informatie veilig te verwerken?
Wat kun je nog meer met SecuDoc?
Welk abonnement past bij uw organisatie?
Wat goed dat u ook begint met Veilig Mailen! Ontdek de abonnementsopties van SecuDoc en kies het pakket dat het beste past bij uw behoeften.
Kies het aantal gebruikers
Met hoeveel gebruikers gaat u SecuDoc gebruiken? Hoe meer gebruikers, hoe lager de licentieprijs.
- 1
- 10
- 20
- 30
- 40
- 50+
Kies uw abonnement
Gebruikt u de webinterface, of wilt u vanuit Outlook Veilig Mailen? Voor iedere organisatie een passend abonnement.
-
WebApp
Direct beginnen met veilig berichten en bestanden versturen vanuit uw webbrowser.
- Veilig Mailen vanuit uw webbrowser
- Grote bestanden versturen en ontvangen (tot 10GB)
- Tracking en intrekken van mails
- Koppeling eigen domeinnaam
- Verificatiecodes per e-mail
Per gebruiker per maand excl. btw, o.b.v. 10 gebruiker(s) -
Mail Integration
Stuur vanuit uw eigen mailprogramma bijlagen tot 120MB die automatisch worden versleuteld.
- Alles van SecuDoc WebApp
- Bijlagen tot 120MB versleutelen in uw mailprogramma
- Outlook Add-in (optioneel)
- Koppeling eigen mailserver
- Koppeling Entra ID
Per gebruiker per maand excl. btw, o.b.v. 10 gebruiker(s) -
Veilig Mailen
De meest geavanceerde bescherming tegen datalekken, direct vanuit Outlook en met de kracht van AI.
- Alles van SecuDoc WebApp
- Hele mail incl. bijlagen 10GB versleutelen vanuit Outlook
- Digitale Ondertekeningen uitsturen
- AI-detectie van ontvangersrisico's
- AI-detectie van risico's gevoelige inhoud
- Koppeling Microsoft DLP / Purview
- Verificatiecodes per sms
Per gebruiker per maand excl. btw, o.b.v. 10 gebruiker(s)
Service
Als woningcorporatie kan je kiezen welke abonnement het beste bij jullie past. Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Met SecuDoc kan je zelf één of meerdere beheerders kiezen voor jullie omgeving. De beheerder kan makkelijk een gebruiker toevoegen of verwijderen. Daarnaast kan de beheerder eigen verzendprofielen toevoegen om zo het uiterlijk van het portaal en het briefpapier van de e-mails in de huisstijl van jullie woningcorporatie in te stellen.
Mocht je nog vragen hebben over het gebruik van SecuDoc, de technische beveiliging of andere zaken, kan je altijd contact met ons opnemen via sales@secudoc.nl of telefonisch via 024 - 301 02 01. Wij helpen je graag verder.
Probeer SecuDoc 14 dagen gratis
Start nu met Veilig Mailen, veilig bestanden uitwisselen en/of Digitaal Ondertekenen. Vraag uw proefaccount nu aan, en stuur binnen 5 minuten uw eerste Veilige Mails, bestandsoverdrachten en Digitale Ondertekeningen uit.
Neem contact met ons op
Wij helpen u graag met alle vragen die u heeft over SecuDoc. U kunt ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.